петък, 13 август 2010 г.

789. ДЕЦА НА ЗВЕЗДИТЕ /16-ти август/





Виенски салон... Здрачинà... Капучино...
Стъклата - дантела. Стените - в лилà.
Тъй дълго вървях! - През епохи преминах,
да търся следите на твойто "ела!".
Защо ме повика, когато те няма?
Гласът ти е, сякаш, зазидан в кристал.
Пробудил в покоя ми чувство за драма,
превръщаш ме в болка и в устрем замрял...
Но днес любовта ми, с копнежност нечута,
гоблèн от красиви надежди плете.
Защо твоят зов без посока се лута,
подобно изгубено в мрака дете?
Кога ще израснеш? Кога ще си с мене?
Очаквам те с кода на нашето АЗ.
Препълнена с огън съм, вечно горене,
което достига духовен екстаз.
Добрата вселена отдавна опитва,
под покрив небесен да ни събере.
Тя казва, че с теб сме деца на звездите,
че наш`та любов е вселенско море.

16.08.1993, 14ч.
--------
1.В ПАМЕТ НА ЕЛВИС-ААРОН ПРЕСЛИ,
ПРЕСЕЛИЛ СЕ В ОТВЪДНОТО НА ДНЕШНАТА ДАТА
- 16-ти август / 1977/! ПОКЛОН!
2. Рожден ден на преводачката ми
в Берлин Петя Д./през периода 1990 - 1991г.
с нея бяхме заедно/. Честито, Петя!
Нейната дъщеричка, 6-годишната Глория,
не можеше да говори, поради бучка в мозъка,
но след няколко енергийни сеанса, проговори.
Беше 8.04.1990г.! Записахме я на аудио-касета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар