понеделник, 16 август 2010 г.

814. ВЛЮБЕНА НИРВАНА /6-ти септември/



 


Задухали са бесни ветрове.
Студът приижда бурно, на талази.
А злият дух напред-назад снове.
Животът сив в клоаките нагази.

Отрекла съм вампирския брътвеж -
той тласка най-наивните към ада.
Вървейки към пречистването пеш,
душата ми се учи да не пада.

Кажи ми - колко още ще съм тук,
където кармите са брадви тежки?
Камбана ли да бия с огнен чук,
или безмълвно да превивам плешки?

Как искам да си близо, да си с мен,
огрян от светлина, насън видяна!
Нали си рицарят, от страст взривен?
Нали съм твойта влюбена Нирвана?...

6.09.1993, 14ч.
---
1. Навън духа свиреп леден вятър.
2. На днешната дата, но през1997г. ще бъде погребана
ПРИНЦЕСА ДАЯНА,

която ще напусне този свят на 31.08.1997г.
В деня на погребението ù ще напиша песента
"ЗВЕЗДНИ СТЪПКИ" /музика и текст/, посветена
на жената, с която сме родени на една дата -
ПЪРВИ ЮЛИ. Песента можете да откриете в моя
Ю ТУБ /над съдържанието в блога/.

Няма коментари:

Публикуване на коментар