четвъртък, 12 ноември 2009 г.

3. БЕЗСМЪРТНИ ВРЕМЕНА /29-ти септември/




На моята любима учителка по математика
от 5-ти до 8-ми клас Елисавета Мардирозова!
Посвещението е от 1.11.2009г
------
Озлочестени ласки, не плачете!

Изпратена съм тук, да ви помогна.
Дойдох по път, от истина по-светъл,
преливаща от обич и тревоги.
Обезверени нощи, кой ви плаши?
Къде са празниците ви разгулни?
Заварих златните стакани прашни...
За идването ми не сте ли чули?
Опропастени от студа надежди,
смеха на пролетта съм ви донесла!
С небесен лъч ще ви докосна нежно
и ще възкръснат птичите ви песни.
Безсмъртни времена стоят на прага.
Във гените им светлина напира.
Когато злото вдън-земя избяга,
вълшебства ще раздава мойта лира!

29.9.1992, 8ч.
---
Дааа... Наистина съм извор на чудеса,
които съм правила в присъствието на 
всякакви хора у нас и в други държави...

Няма коментари:

Публикуване на коментар