петък, 13 ноември 2009 г.

19. ПОСЛАНИЕ, ИЗПРАТЕНО ОТ ГОРЕ... /15-ти октомври/


Подобно на спирала, любовта ми
величествено, мощно се разгръща.
Ще сложи точка тя на мисли тъмни,
загнездили се в дяволската същност.
Самата благост тихо ви обхожда,
да ви спаси от грехове стоглави...
Дошла при вас от времена тревожни,
тя щедро светлина ще ви раздава.
ЗАТУЙ СЪМ Я СЪЗДАЛ - ЗА ДА Я ИМА!
Напук на злоби, студ и мечки гризли!...
За Страшен съд изпратил съм ви трима -
най-важните в загадките на Гùзи.
От векове мисловно ви разказвам,
как над душите спусна се ламята,
как, издълбала в чувствата ви язви,
тя най-добрите в пъкъла запрати.
Самата смърт бърлога си направи
на пролетните утрини в сърцето.
А сбръчкан звяр се кискаше в забрава
сред хекатòмби - грозни и проклети.
С години съм изплитал жива примка
за звяра, който лесно не умира.
И криех своя стон в завеси димни,
и плачех чрез сълзите на сатùри.
На всяка крачка срещам страшни ями...
ПРОКЛЕТА НАПАСТ! БЕСЕН СЪМ! БОЛИ МЕ!
Пази се от гнева ми, нощ безсрамна!
И вие, дни, до болка нетърпими!
Цветята са добри и издръжливи.
Скръбта им меч в ръката ми ще бъде!
Подвил опашка, мракът си отива.
Студът се гърчи в змийския развъдник.
Да чакат катаклизми само тези,
които сеят мор в сърца вгорчени.
А на добрите в храма лъч ще влезе
и той ще бъде срещата им с МЕНЕ!

15.10.1992, 18ч.59мин.
------------------------
В Гùза /Египет/ се намират
Сфинкса и няколко пирамиди, които крият
съдбоносни загадки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар