неделя, 22 ноември 2009 г.

37. ЩЕ ДОЙДЕШ ЛИ? /9-ти октомври/



Чудовище ли? Звяр неукротен?

Невинен образ ли си? Или звук в ефира?
Или си, може би, едно дете,
което да блести с любов не спира?
Говорят, че летиш със скорост, равна
на скоростта, с която всичко свети.
Че с кодов кикот днес се гавриш
на знанието ни с дъгата цветна.
Дали чрез телепатия пробил си времето,
или до квазарния бряг доплувал си,
за мен сега това не е полемика,
а убеденост, чакаща гостуване.
Когато дойдеш, звяр или дихание,
какъвто и да си, на почет ще си в мене!
И нека луди тичат по поляните
от страх, роден след твоето летене.
Сънувах, как в космическата нива
маскираш с тайни своята планета.
И вярвам, че гласът ми с теб се слива. -
Ще дойдеш ли, кажи, та в къщи да ошетам?

9.10.1978г.=116
--------
9+10+19+78 = 116= Тим Скайлер
Дали е случайно, че цифрата на посочената
дата съвпада с цифрата на Тим Скайлер?
Да се има предвид, че през 1978г. още не знаех
нищичко за Нумерологията, за Тим, за Мари и т.н.
Защото тогава подсъзнанието ми още не беше се
пробудило така, както днес, когато от него
научавам много неща за миналите си животи.
Ръкописа ми в блога "ПРЕРОДЕНА В СВЕТЛИНА",
част от който съм публикувала в профила ми
във Фейсбук, съдържа спомените ми от времето,
когато сме се обичали с Тим Скайлер в Мичиган, САЩ.
Сега и двамата сме се преродили в България,
където заревата ни помагат тя да се справи с тежките си карми.
Като едно допълнение да кажа, че 116=Мария Иванова= Тим Скайлер,
т.е. това е общата ми цифра днес с Тим, която е дала възможност
по-лесно да се пробудя подсъзнателно, чрез вибрацията
на нашата обща цифра и да си припомня за любовта ни.
Тези спомени много ме стимулират през годините - всичко,
което правя в своя живот, е свързано с тази любов. Тя е
моята вътрешна мотивация да развивам добродетелите си
до съвършенство, за да стане възможно да се срещна с
преродения Тим Скайлер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар