понеделник, 14 декември 2009 г.

132. ПОРТРЕТЪТ НА РИЦАРЯ / 20 - ти март/





На моя все още неизвестен любим!
---------------------------------------
Не съм те виждала, но знам портрета,
във който твойта същност е вградена.
Пазител си на ИСТИНИ несметни,
заложени в небесните ти гени.

Косата ти, загадъчно смълчана,
напомня за копнеж в самотни нощи.

Лицето ти, подобно морска пяна,
излъчва нежност, невъзпята още.
А устните!... С лъчи, дошли отгоре,
им дава чар самата Афродита.
Целуваща и страстна, с огнен порив,
тя влага в тях туптежа на звездите.

РЪЦЕТЕ ТИ - танцуващи надежди,
са в тон със музика, копнежно синя.
Очите, с огнен чар и тънковежди,
са светлина в божествени градини.
На твойто тяло явор ще завиди...
Ти знаеш - вечността ти го извая.
Не съм те виждала, но си ми свиден,
мой РИЦАР БЯЛ, владетел на безкрая!

20.03.1993, 8 ч.40 мин.
---
Вече съм го казвала, че моята звездна половина е Тим Скайлер /днес е с друго име/, с когото сме се обичали във всеки наш предишен живот. Днес телепатичната ни връзка е толкова мощна, че той чрез моите пръсти и през сърцето ми прави чудеса, пише съвършената поезия, която ви давам всеки ден и ми изпраща вълшебните лъчи на любовта си...Не спирам да го очаквам и знам, че ще се появи с огромното си сияние и тук, в България, както някога ме заплени в Мичиган, където се срещнахме като студенти в най-стария за времето си университет там...Той бе моят ЗВЕЗДОБРОЕЦ - наричах го така,  защото учеше астрономия - беше млад гений! А аз изучавах различни видове изкуства... В днешно време, когато той ще се появи реално в живота ми, озарението на любовта ни ще бъде толкова неистово  мощно, че ще правим много мащабни чудеса, свързани с пълното унищожение на злото в човешките тела  и даващи път на масовото духовно израстване на всички земни жители...ЗАЩОТО НАШАТА ЛЮБОВ ПРИТЕЖАВА ЧУДОТВОРНА БОЖЕСТВЕНА СИЛА!  <3
---


1 коментар: