сряда, 16 декември 2009 г.

139. ЗВЕЗДНОТО МОМИЧЕ /15 - януари/




Дошла е нощ. Звездица плахо мига.
Разсънен фон прозира зад пердето.
И мисля си за златната ни СИГМА -
планетата на любовта, където
танцувахме с най-прелестните КИЧИ,
забравили кои сме и къде сме.
Спомни си - аз съм звездното момиче,
а ти си звездоброецът чудесен,
потърсил ме в бездънните морета,
разпитвал планетарните кристали,
за да се срещнем, ореолно-светли,
сред синева, която гали, гали...
Очите ти - безмълвен храм - горяха...
Превръщаха ме в дим, в нетленност, в спомен...
Защо съм тук - под тази грозна стряха?
Защо подритват камъка отломен?
Спомни си, мили! Моля те, спомни си!
Станù отново звездоброец нежен!
Звездица плахо мига. Здрачни мисли
вървят без път към синята безбрежност...
 


15.01.1993, 5 ч.46 мин.
--------
КИЧИ- ефирни небесни танцьорки от кодираната планета
СИГМА, където сме живяли с Тим Скайлер в друг наш предишен живот.
-------
Шести ден пълен глад!

Няма коментари:

Публикуване на коментар