сряда, 2 декември 2009 г.

86. СПАСЕНА ЗОРА /песен, 21-ви август/




СПАСЕНА ЗОРА /текст за песен/

Гръм разцепва на две тишината!
Боси стъпки кръстосват жарта.
Лунна песен мълчи недопята.
Лебед тъжен в нощта излетя...

Бях крило на убита надежда,
но възкръснах във танц на дете.
Хоризонтът натам ме повежда,
дето стих нестинарски расте.


И ДОРИ ДА ДОСТИГНА БЕЗКРАЯ,
ПАК КЪМ СЕБЕ СИ АЗ ЩЕ ЛЕТЯ!
ТЪРСЯ ИЗГРЕВ, ОТ ЛАСКИ ИЗВАЯН!
ТЪРСЯ ОГЪН, ВГРАДЕН В ЛЮБОВТА!

С поглед пламнал небето докосвам.
С думи жарки прогонвам скръбта.
Кой копнее за мен безвъпросен,
омагьосан от образ мечтан?

Всичко мое ще дам на безкрая,
който с таен копнеж ме зове.
Той ме чака, небесно изваян.
Той е огън в страстта на Равел.

С теб спасихме зората от мрака.
Бяла утрин екстазно блести.
Тишината от радост заплака -
тя разбра, че безкраят си ти!

И ДОРИ ДА ДОСТИГНА БЕЗКРАЯ,
ПАК КЪМ СЕБЕ СИ АЗ ЩЕ ЛЕТЯ!
ТЪРСЯ ИЗГРЕВ, ОТ ЛАСКИ ИЗВАЯН!
ТЪРСЯ ОГЪН, ВГРАДЕН В ЛЮБОВТА!


21.08.2004.

Няма коментари:

Публикуване на коментар