понеделник, 21 декември 2009 г.

158 МИЛУВКАТА НА ВЯТЪРА /песен/ /8-ми март/


Песента е послание на Тим до Мари!
--------------------------------------
МИЛУВКАТА НА ВЯТЪРА

Музика и текст - Мари Хигелс
Изпълнява - Р. Иванов


Не си ли ти смълчана струна,
със поглед, радост не видял?
Забравен извор в кратер лунен,
за който вечно съм мечтал.

ПРИПЕВ:
Златна птица път ми сочи към теб.
Сянка пада...Страстен миг расте.

Всичко е нежност. Всичко блести.
Спуска се лъч в косите.
Вятър погалва луната с очи.
Длани в копнеж се сплитат.

Търсих обич, гонен от сън кошмарен.
Споменът, който в сълзата изгря,
с ласки врати отваря.

До крайност нажежен е пътят към звездите.
Повярваш ли във мен, вулкани ще взривя!
Събуждам нов живот под стари ледове.
Нали разбра, защо пожарът в мен расте?

ПРИПЕВ:
Търсих обич, гонен от сън кошмарен.
Споменът, който в сълзата изгря,
с ласки врати отваря.

Не си ли ти тъга и тайна?
Не си ли огънят във мен?
От морска пяна те извайвам
с лъчите на миражен ден.

ПРИПЕВ:
Златна птица пак ме води към теб.
Сянка пада...Страстен миг расте.

Излъчваш блясък и магия.
Ти цялата си страст и зов.
Спирали сребърни се вият.
Денят е пак красив и нов.

Мечтая как ще те открия.
И ще се слея с теб, любов!
...И ще се слея с теб, любов!

8.03.2000.
-----
ВИЖ В Ю ТУБ - В БЛОГА НАД СЪДЪРЖАНИЕТО.

Няма коментари:

Публикуване на коментар