неделя, 20 декември 2009 г.

153. ЗАКРИЛЯНА ОТ ТЕБ, ЛЮБОВ... /27 - ми октомври/

ТОВА СА ИЗОБРАЖЕНИЯТА НА ЖАР-ПТИЦА И НА ЗЛАТНИЯ
ДРАКОН, КОИТО СИМВОЛИЗИРАТ БОЖЕСТВЕНАТА ЛЮБОВ.

--------
Любов, любов...Копнежните ти длани
така неземно галят!
Душата ти, добра, но неразбрана,
е нежна до премала.
Тигрица ставаш ти, за скок готова,
когато се наложи.
Спасяваш ме от бури и отрови,
от вълци с овчи кожи.
И възмездяваш вещици изкусни,
заложили ми мрежи.
В изригнал кратер можеш да се спуснеш,
щом то е неизбежно.
Внушаваш на заканите стаени,
че съм ЖЕНАТА - ЧУДО.
Така се стряскат хищните хиени
и смерчовете луди.
Във паника превърна скорпиона,
че гробно ме полази.
С неистов гняв към бездната подгони
най-грозните омрази.
ЛЮБОВ, ЛЮБОВ...Във битките калена,
взривила злия кикот!
От истините, скрити в твойте гени,
безсмъртни струи бликат!

27.10.2006, 3 ч.51 мин.
Нека светът да знае - любовта ни с моя звезден любим
е с божествена сила, защото е изтъкана от ВЕЧНОСТ!





-------
Рожден ден на една смъртоносна жена-СКОРПИОН,

моя черна двойница, която НИРВАНА неутрализира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар